Семинар 16.09.2019 ОДНОСИ СО ЈАВНОСТ ПРЕКУ ДИГИТАЛНИ МЕДИУМИ – КРЕИРАЊЕ ВЕСТИ СО БРЗИНА И АКТУЕЛНОСТ

Стопанска комора на Македонија


   

Еднодневен семинар:

ОДНОСИ СО ЈАВНОСТ ПРЕКУ ДИГИТАЛНИ МЕДИУМИ – КРЕИРАЊЕ ВЕСТИ СО БРЗИНА И АКТУЕЛНОСТ

16.9.2019 година (понеделник)
10:00 – 15:00 часот
Стопанска комора на Македонија, сала 3 на 3-ти кат

Овој семинар е наменет за претставници од бизнис заедницата, владиниот и невладиниот сектор, маркетинг професионалци, претприемачи и проект менаџери кои се вклучени во процесите на корпоративни и маркетинг комуникации, односи со јавност и управување со социјални мрежи. На еднодневниот семинар учесниците ќе добијат подлабоко и темелно разбирање за важноста, вредноста и функционалноста на современиот односи со јавност во интеграција со социјалните мрежи, алатките на односите со јавност, механизмите и медиумите, како и моделите за успешни комуникации со таргетираната публика. Учесниците ќе спознаат функционални модели за дигиталниот ПР, креирање содржина и атрактивен наслов, визуализација на приказните, брифирање и пристапување кон новинари, развој на стратегија и временско усогласување на медиа планот со социјалните мрежи. Воедно, учесниците ќе добијат темплејти за маркетинг планирање, медиа планирање и пристап до сознанија за оптимално комбинирање на традиционални и дигитални медиуми, сето тоа преку применливи групни и индивидуални вежби.
 
Прашања кои ќе бидат одговорени за време на семинарот:

- Насловот како скратен текст: Како до совршен ПР наслов?
- Кога креираме вест преку соопштение до медиуми, а кога преку интервју?
- Како перцепира вести современата публика од аспект на време, атрактивност, разбирање?
- Кои се алатки на современите односи со јавност?
- Како се креира вест од информација?
- Како градиме однос со медиумите и новинарите?
- Медиуми: традиционални и дигитални. Како да ги комбинираме?
- Како се креира содржината?
- Како се расажуваат визуелни приказни?
- Како да комуницираме денес со намалено внимание од публиката?
- Како да таргетираме различни генерации на купувачи?
- Кризен ПР.

ПРОГРАМА:

- Разбирање на современата публика и намаленото внимание;
- Рекламирање, односи со јавност, лична продажба, директен маркетинг и промоција;
- Медиуми: традиционални и дигитални;
- Социјални мрежи и визуелни комуникации;
- Релации со медиуми;
- Креирање содржина;
- Креирање вест од информација;
- Кризен ПР;
- Вежба.

Придобивките на компаниите и организациите кои применуваат современи маркетинг комуникации:

- Подобрување на имиџот на компанијата;
- Одлични комуникации со таргетираната јавност;
- Приближување и преференција кај медиумите;
- Зацврстување на позициите на пазарот;
- Минимизирање на трошоците за маркетинг и односи со јавност;
- Подобрување на комуникациите со медиумите;
- Контрола врз вестите за компанијата;
- Управување со кризен ПР.


Предавач:

-д-р Љупка Наумовска, експерт, професор и претприемач. Нејзиниот експертски и бизнис фокус е ориентиран кон маркетинг комуникациите, попрецизно кон односи со јавноста, бренд менаџмент, интегрирани маркетинг комуникации и интерен маркетинг. Таа е основач и директор на „Ханибиз“ – агенција за маркетинг и ПР комуникации каде активно води проекти и кампањи за домашни и странски организации од повеќе индустриски области: технологија, храна, медицина, трговски центри, едукација, мода и автомобилизам. Истовремено е консултант на ЕУ-проекти во делот на комуникации, бренд менаџмент и односи со јавност.
На академско ниво, Наумовска е доктор на науки во областа на маркетинг комуникациите и доцент по група предмети од областа на комуникации на Универзитетот за туризам и менаџмент во Скопје.
Во невладиниот сектор е присутна преку постојан активизам во организации за подобрување на родовиот баланс, како и развој на стартап и микростопанството. Паралелно е активна во бројни проекти од општествено-одговорна природа насочени кон категоријата загрозени деца од социјален и здравствен аспект. Најголема професионална амбиција и` е интеграцијата на социјалната одоворност со маркетинг комуникациите, додека на академско ниво е насочена кон мултидисциплинарни истражувања кои обединуваат маркетинг кон деца и дигитални медиуми.

За сите учесници на семинарот ќе биде обезбедено:
- работен материјал;
- ручeк и освежување;
- сертификат за присуство на семинарот.

Рок за пријавување: 12.9.2019 година.

Агенда на настанот Пријавен лист

Контакт лица:

Анита Митревска
++ 389 2 3244057

Михајло Донев
++ 389 2 3244067

Стопанска комора на Македонија,
ул. „Димитрие Чуповски“ бр. 13,
1000 Скопје
Контакт центар: (02) 15015

КАЛЕНДАР НА НАСТАНИ

Семинар, 07.07.2020
ИНФОРМАЦИОНА БЕЗБЕДНОСТ ВО КРИЗНИ СИТУАЦИИ
Семинар, 07.07.2020
ЗАКОНСКА РАМКА, УРЕДБИ, ТЕХНИЧКО-ИНЖЕНЕРСКИ МЕРКИ И ПРЕПОРАКИ ВО УСЛОВИ НА ПАНДЕМИЈА
Семинар, 08.07.2020
ОПТИМИЗАЦИЈА НА ВЕБ-САЈТ ЗА „ОНЛАЈН“-ПРЕБАРУВАЧИ, СО ЦЕЛ ЗГОЛЕМУВАЊЕ НА ВАШЕТО ПРИСУСТВО НА ИНТЕРНЕТ (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION (SEO)
Работилница, 09.07.2020
ПРАВА И ОБВРСКИ ПРИ ВРШЕЊЕ НА РАБОТА ДОМА И НАДЗОР ОД ИНСПЕКЦИЈАТА НА ТРУДОТ ВРЗ РАБОТНИТЕ ОДНОСИ
Тренинг обука, 10.07.2020
Следење на задоволството на клиентите и постапување по приговори преку стандардот ISO 10002:2018 МЕНАЏМЕНТ ЗА КВАЛИТЕТ
Семинар, 13.07.2020
ПРОМЕНЕТИТЕ ОКОЛНОСТИ КАКО ОСНОВ ЗА РАСКИНУВАЊЕ ИЛИ ИЗМЕНА НА ДОГОВОРИТЕ СКЛУЧЕНИ ПОМЕЃУ ДЕЛОВНИТЕ СУБЈЕКТИ
Семинар, 10.09.2020
ОРГАНИЗАЦИЈА И РЕАЛИЗАЦИЈА, НА РАБОТЕЊЕТО ВО ПИСАРНИЦАТА, УПРАВУВАЊЕ СО СПИСИТЕ И АКТИТЕ ВО СОГЛАСНОСТ СО ПОТРЕБИТЕ НА ОРГАНИЗАЦИЈАТА
Конференција, 16.09.2020
КОНФЕРЕНЦИЈА И МЕЃУНАРОДНИ ДЕЛОВНИ СРЕДБИ - ЕЕН, 16-18 септември 2020 година, во Сараево, Босна и Херцеговина
Семинар, 18.09.2020
Практична примена на Ексел (формули, функции, пивот табели и контролни табли) со примери во магацинското работење
Online Бизнис средби, 18.11.2020
УЧЕСТВО НА „ВИРТУЕЛЕН“- БРОКЕРСКИ НАСТАН И БИЛАТЕРАЛНИ СРЕДБИ НА ТЕМА: „ БЕ@СММ2020-ВМРЕЖУВАЊЕ ВО ПАМЕТНАТА ПРЕРАБОТУВАЧКА ДЕЈНОСТ 2020“