„Димитрие Чуповски“ бр.13, 1000 Скопје +38923244000 ic@mchamber.mk
22.08.2025
Во колумна за магазинот InStore, претседателот на Стопанската комора и генерален извршен директор на ГС1 Македонија, Бранко Азески, пишува за попустите како алатка за привлекување потрошувачи, која од првичната форма како на паметен начин да се зголеми прометот, да се поттикне купување во мртви сезони или да се расчистат залихите, денес сè повеќе се претвора во замка, преминува во хронична зависност – и тоа со висока цена.
Најуспешните FMCG брендови на иднината нема да бидат оние со најниска цена, туку оние кои ќе знаат да испорачаат вредност. Вистинска, одржлива, диференцирана вредност, што може да се валоризира, а притоа да не биде маркирана со црвен текст „-30%“.
Целата колумна може да се прочита во најновото печатено издание на магазинот InStore - https://instore.mk/record/8/17669/kako-trkata-po-najniska-cena-gi-ubiva-i-trgovcite-i-proizvoditelite