11.12.2018 (Семинар)
Еднодневна специјалистичка обука на тема: DMFEA Design Failure Mode and Effect Analysis АНАЛИЗА НА РИЗИКОТ И ПОСЛЕДИЦИТЕ ОД ГРЕШКИТЕ НАПРАВЕНИ ВО ПРОЦЕСОТ И ВО ПРОИЗВОДОТ

11.12.2018 (Форум)
ФОРУМ НА ТЕМА:СТРАТЕШКИ РАЗВОЈ НА ТУРИЗМОТ И ЕФЕКТИТЕ НА ДРЖАВНАТА ПОЛИТИКА ЗА НЕГОВА ПОДДРШКА, СКОПЈЕ

12.12.2018 (Семинар)
УПРАВУВАЊЕ СО СТРЕСОТ – СТРЕСОТ КАКО СОЈУЗНИК

13.12.2018 (Семинар)
Дводневен семинар: Мерење на вкупни трошоци од боледување, идентификација на причини за континуирано отсуство од работа – апсентизам

13.12.2018 (Трибина)
Покана за трибина на тема: „Предизвиците на регионалната економска соработка“ со Александар Влаховиќ

17.12.2018 (Семинар)
Откажување на договорот за вработување со отказ од страна на работникот и од страна на работодавачот - дозволеност и забрана на отказ

18.12.2018 (Семинар)
ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА (EQ)

20.12.2018 (Семинар)
МОДЕРНИ АНАЛИТИЧКИ ТЕХНИКИ ЗА БИЗНИС АНАЛИЗА

21.12.2018 (Семинар)
КАКО ДА СЕ ГЕНЕРИРААТ КВАЛИТЕТНИ ЧОВЕЧКИ РЕСУРСИ?

24.12.2018 (Семинар)
Еднодневна работилница на тема:ИСПОЛНУВАЊЕ НА ПАРИЧНИТЕ ОБВРСКИ ПОМЕЃУ ПРАВНИТЕ СУБЈЕКТИ И НАЧИНИ ЗА НАПЛАТА НА ПОБАРУВАЊЕ

Бизнис-настани

03.12.2018 - 03.12.2018


Семинар Стопанска комора на Македонија,  Македонија

МАРКЕТИНГ ЗА ИЗВОЗНО ОРИЕНТИРАНИ КОМПАНИИ


Еднодневен семинар на тема:

МАРКЕТИНГ ЗА ИЗВОЗНО ОРИЕНТИРАНИ КОМПАНИИ

5.12.2018 година (среда)
10:00 – 16:00 часот
Стопанска комора на Македонија, сала 1 на 5-ти кат

 


          Извозно ориентираните компании имаат многу предизвици при пробивање на своите производи и услуги на странските пазари. Еден од тие предизвици е правилно маркетирање односно рекламирање на тие производи или услуги, соодветно на пазарот кој се таргетира.  

          Секој пазар има различни потреби и побарувања, но за да се обезбеди правилна промоција и успех на продажбата на извозно ориентираните компании, потребно е да се следат неколку основни чекори кои се задолжителни во маркетинг активностите на овие компании. Во време на голем избор на производи и услуги на странските пазари, пониските цени на нашите компании не се доволен фактор за успех. Извозно ориентираните компании треба да најдат начин како соодветно да се рекламираат и директно да стигнат до својот краен корисник во странство, со цел да ја зголемат продажбата.

          Употребата на одредени стратегии и алатки за соодветна маркетинг комуникација во светот е клучна за успехот на извозно ориентираните компании.  За таа цел, најновиот семинар во Стопанската комора на Македонија, на 5 декември 2018 година, ќе се одржи на тема „Маркетинг за извозно ориентирани компании“. Овој семинар ќе пренесе теоретски и практични совети за тоа како компаниите да ја одберат и да ја реализираат соодветната маркетинг стратегија за странските пазари, за да постигнат полесна пенетрација на пазарот и зголемена продажба.

          Семинарот ќе го опфати процесот низ кој поминува секој потенцијален клиент низ маркетинг инката, како и процесот на генерирање заинтересираност за производите и услугите на извозно ориентираните компании. Дополнително, учесниците ќе имаат можност да изработат еден сегмент од нивната извозно ориентирана маркетинг стратегија и да добијат насоки за понатамошна реализација на истите.

За кого е наменет овој семинар?
          Овој семинар е наменет за претставници на маркетинг секторот во извозно ориентираните компании, како и за сите сопственици на бизниси кои сакаат подобро да разберат како да ги промовираат своите производи и услуги надвор од државата.

ПРОГРАМА


ПРВ ДЕЛ:
- Основи на извозно ориентиран маркетинг:
  • Фактори за успешност на извозно ориентирани компании;
  • Дефинирање на целните пазари;
  • Анализа на бариери за влез на производи наспроти услуги;
  • Таргетирање на соодветниот купувач;
  • Основни процеси во маркетинг инката.

ВТОР ДЕЛ:
- Процес на развој на маркетинг стратегија за извозно ориентирани компании:
  • Видови на маркетинг кои функционираат подобро во други држави;
  • Анализа на пазар и осознавање на потребите – разлики меѓу македонски и странски пазари;
  • Подготовка на стратегија за генерирање лидови и клиенти;
  • Развој на маркетинг план соодветен за пазарот;
  • Креирање заедница заинтересирана за производите и услугите;
  • Претставување на вработените како бренд менаџери, персонална маркетинг стратегија;
  • Алатки за реализација на маркетинг стратегиите;
  • Метрики и KPI’s за следење на успехот на стратегијата.

ТРЕТ ДЕЛ:
- Практичен дел за креирање на извозно ориентирана маркетинг стратегија:
  • Поставување цел;
  • Дефинирање на таргет пазар;
  • Креирање на маркетинг стратегија според маркетинг инката;
  • Дефинирањe KPI`s за мерење резултати.


ЧЕТВРТ ДЕЛ:
- Споделување на резултатите од вежбата, практични совети на предавачот.


Предавач:  

-Теодора Николовска, сопственик на „Vrootok“ – маркетинг и консалтинг агенција, маркетинг консултант и тренер. Теодора Николовска има седумгодишно работно искуство во областа на маркетинг, од кои веќе две години работи со клиенти од светот, дополнително е главен директор на „Startup Grind“ за Скопје (иницијатива поддржана од Google for Enterpreneurs). Како консултант, главни области кои ги опфаќа се дигитален маркетинг, маркетинг стратегија, координација на маркетинг процеси и продажба, организациска структура, претприемништво и лидерство. Теодора Николовска работи со тимови, но и со индивидуалци.

За сите учесници на семинарот ќе биде обезбедено:
- работен материјал;
- ручeк и освежување;
- сертификат за учество на семинарот.

Рок за пријавување: 3.12.2018 година.


Агенда на настанот
Пријавен лист
Останати документи
Аплицирај електронски / on-line


Контакт: Михајло Донев
Тел: ++ 389 2 3244067
Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: mihajlo@mchamber.mk

Контакт: Анита Митревска
Тел: ++ 389 2 3244057
Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: anita@mchamber.mk










 

Премиум покровители

Покровители

Силвер покровители

Партнери

Државни институции

Меѓународни институции

© 2008 Стопанска комора на Македонија, задржани сите права