14.12.2017 (Семинар)
СПЕЦИЈАЛИСТИЧКИ ТРЕНИНГ ЗА НАПРЕДЕН EXCEL – POWER QUERY

14.12.2017 (Конференција)
XVIII Меѓународен симпозиум на тема: УЛОГАТА НА СМЕТКОВОДСТВОТО И РЕВИЗИЈАТА ВО УНАПРЕДУВАЊЕ НА НАЦИОНАЛНАТА ЕКОНОМИЈА

18.12.2017 (Семинар)
ПРОФЕСИОНАЛЕН РИЗИК И ПРИНЦИПИ НА БЕЗБЕДНОСТ И ЗДРАВЈЕ ПРИ РАБОТА КАЈ РАБОТНИЦИ ИЗЛОЖЕНИ НА АЗБЕСТ

19.12.2017 (Семинар)
НАЧИНОТ ЗА ВРШЕЊЕ ПОПИС НА СРЕДСТВАТА И ОБВРСКИТЕ И УСОГЛАСУВАЊЕ НА СМЕТКОВОДСТВЕНАТА СО ФАКТИЧКАТА СОСТОЈБА УТВРДЕНА СО ПОПИСОТ

20.12.2017 (Семинар)
РАЗРАБОТКА НА ДОГОВОРИТЕ НА АВТОНОМНАТА ТРГОВСКА ПРАКСА СО ОСВРТ НА ПРОБЛЕМИТЕ КОИ СЕ ЈАВУВААТ ВО СИТЕ ФАЗИ ОД НИВНОТО ПОСТОЕЊЕ

21.12.2017 (Семинар)
Откажување на договорот за вработување со отказ од страна на работникот и од страна на работодавачот - дозволеност и забрана на отказ

25.01.2018 (Советување)
Советување на тема:ЈАВНИ НАБАВКИ, ПРЕДЛОЗИ, НОВИНИ И ИДНИ ИЗМЕНИ (e-жалба, е-архива, е-маркет и е-каталози)

31.01.2018 (Бизнис средби)
БИЗНИС-СРЕДБИ „ЕУ-СРБИЈА 2018"

01.02.2018 (Тренинг обука)
ИНТЕРНИ ПРОВЕРУВАЧИ (АУДИТОРИ) НА ИНТЕГРИРАНИ МЕНАЏМЕНТ СИСТЕМИ ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, OHSAS 18000:2007

06.03.2018 (Бизнис средби)
Меѓународни деловни средби на Саемот „EcoBuild“ - Лондон, Велика Британија

Прашалник

Прашалник за членките и корисниците на услугите на Комората

Стопанската комора на Македонија се обврзува во целост да ја спроведува  Политиката за квалитет, која е составен дел на целокупната работна политика на институцијата и е заснована  на воспоставување, примена и одржување на пазарно ориентираниот работен систем и на принципите на унапредување со квалитетот, со цел потполно задоволување на барањата од стандардот  ISO  9001:2008, потребите и очекувањата на членките и корисниците и со став за континуирано подобрување  на системот за управување со квалитетот и зголемување на ефективноста и ефикасноста на комплетното работење на институцијата.

Основните принципи  на Политиката за квалитет, кон кои Комората сега и во иднина се обврзува, меѓу другото, се засновуваат  на:

• Уважување  на нашите членки и корисници, домашни и странски институции,  разбирање и балансирање на нивните потреби и очекувања со потребите и очекувањата на нашите добавувачи, вработени и општеството, со настојување целосно да се задоволат сите страни;
• Засновање на нашите одлуки на логични и интуитивни анализи од прибраните податоци, кога е можно од прецизни мерења на карактеристиките на услугите, процесите и системот за управување со квалитет, со што гарантираме за доставување  на   квалитетна услуга   до  ценетата членка и корисник, зголемување на  нивната доверба кон нас и  подобрување на   имиџот на институцијата;

За таа цел, креиран е Прашалник за задоволство на членките и корисниците, доставен  во прилог, со кој би сакале и Вие да дадете свој придонес  во заедничкото работење, во смисол на доставување  Ваши конкретни забелешки и сугестии за подобрување, со кои дадената услуга од наша страна, ќе биде уште поефикасна и поквалитетна.



Контакт адреса :
Стопанската комора на Македонија
ул. Димитрие Чуповски, 13
1000 Скопје
Контакт: Емилија Тодоровска
Тел: ++ 389 2 3244047 Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: emilija@mchamber.mk









 

Премиум покровители

Покровители

Силвер покровители

Партнери

Државни институции

Меѓународни институции

© 2008 Стопанска комора на Македонија, задржани сите права