23.02.2018 (Семинар)
Еднодневен семинар:Одговорност за надомест на штета од професионална дејност и осигурување од професионална одговорност

26.02.2018 (Семинар)
ДОГОВОРОТ ЗА ПРОДАЖБА И ТРГОВСКИТЕ СПОРОВИ ВО ВРСКА СО ПРОДАЖБАТА

27.02.2018 (Бизнис средби)
Меѓународните деловни средби за градежништво и градежни материјали „R + T 2018“

27.02.2018 (Семинар)
УПРАВУВАЊЕ СО ВНАТРЕШНИ КОНФЛИКТИ ВО КОМПАНИЈАТА (ВЕРТИКАЛНО И ХОРИЗОНТАЛНО) И ПОДОБРУВАЊЕ НА ПЕРФОРМАНСИТЕ НА ВРАБОТЕНИТЕ

28.02.2018 (Семинар)
КЛУЧНИ МЕНАЏМЕНТ ВЕШТИНИ И АЛАТКИ ЗА УНАПРЕДУВАЊЕ НА РАБОТНИОТ ПОТЕНЦИЈАЛ НА ЧОВЕЧКИТЕ РЕСУРСИ ВО ЈАВНИОТ И ВО ПРИВАТНИОТ СЕКТОР

28.02.2018 (Семинар)
Еднодневен семинар: КОНТРОЛИНГ ВО НАБАВКИТЕ

06.03.2018 (Семинар)
Еднодневен семинар: ВЕШТИНИ ЗА УСПЕШНО ПРЕГОВАРАЊЕ- WIN-WIN -профит, договор и лојални клиенти-

06.03.2018 (Бизнис средби)
Меѓународни деловни средби на Саемот „EcoBuild“ - Лондон, Велика Британија

12.03.2018 (Семинар)
ОПТИМИЗАЦИЈА И УРЕДУВАЊЕ НА РАБОТНОТО МЕСТО ПО 5С МЕТОДОЛОГИЈАТА

13.03.2018 (Семинар)
БЕЗБЕДНОСТ И ЗАШТИТА НА ИНФОРМАЦИИ И ПОДАТОЦИ ВО CLOUD ОПКРУЖУВАЊЕ

16.03.2018 (Семинар)
ПРОДАЖБА НА ПРОИЗВОДИ ЗА ШИРОКА ПОТРОШУВАЧКА, ОДНЕСУВАЊЕTO НА ПОТРОШУВАЧИТЕ, УПРАВУВАЊЕ СО КВАЛИТЕТОТ ПРИ НАБАВКА И РЕИНЖЕНЕРИНГ НА ПРОЦЕСИТЕ ЗА НАБАВКИ И ЗАШТЕДИ

21.03.2018 (Семинар)
ИНТЕГРИРАНА ПОСТАПКА ВО СИСТЕМОТ ЗА УПРАВУВАЊЕ СО ДОКУМЕНТИ И ЗАПИСИ, ВО РАМКИТЕ НА АДМИНИСТРАТИВЕН МЕНАЏМЕНТ (ДЕЛОВЕН АСИСТЕНТ) И ДЕЛОВНО-АДМИНИСТРАТИВНО РАБОТЕЊЕ

26.03.2018 (Семинар)
Правилна примена на Законот за работни односи во делот на: судска пресуда како основ за продолжување со работа, дополнителна работа

27.03.2018 (Семинар)
ПРАВИЛНИК ЗА БЛАГАЈНИЧКО РАБОТЕЊЕ

28.03.2018 (Семинар)
Заштита на правото на сопственост, стекнување право на сопственост, стварни права на странски физички и правни лица и постапка за експропријација

30.03.2018 (Семинар)
РАЗВИВАЊЕ СТРАТЕГИЈА ЗА НАСТАП НА СОЦИЈАЛНИ МЕДИУМИ

13.04.2018 (Бизнис средби)
Меѓународни деловни средби во Бања Лука - ЕЕН мрежа

Бизнис-настани

02.11.2017 - 03.11.2017


Семинар Стопанска комора на Македонија,  Македонија

НАПРЕДЕН EXCEL – КРЕИРАЊЕ EXCEL DASHBOARD


Дводневен тренинг на тема:

НАПРЕДЕН EXCEL – КРЕИРАЊЕ EXCEL DASHBOARD

2-3.11.2017 година (четврток-петок)  
10:00-15:00 часот
Стопанска комора на Македонија, сала 1 на 5-ти кат
 


          Денес навремените и квалитетни информации имаат голема вредност, а давањето смисла на податоците со кои располагаме влијае на донесувањето одлуки и прави разлика помеѓу успешни и неуспешни компании.

Како да обработите голема количина на податоци?

   
          Ова е проблем со кој се соочуваат повеќето компании, а за максимално користење на информациите и креираните податоци кои се корисни за донесување најдобри деловни одлуки потребна е алатка која тоа ќе го овозможи. А токму Microsoft Excel е алатка која треба да ја поседува секој успешен менаџер. Со доброто познавање на Excel менаџерите ќе бидат во можност да создаваат модели, да го менаџираат ризикот, да ја зголемат тимската работа и комуникацијата во одделот.
          Dashboard претставува визуелен интерфејс кој овозможува брз и едноставен преглед на клучните параметри кои се релевантни за одредени работни процеси или за работата во целина. Dashboard извештаите овозможуваат менаџерите да добиваат визуелен преглед на целосното работење и врз основа на тоа брзо да донесат одлуки.

ЗА КОГО Е НАМЕНЕТ ТРЕНИНГОТ?
          Тренингот е наменет за професионалци кои се занимаваат со креирање извештаи и анализа на податоци: финансиски аналитичари, вработени во секторот финансии, сметководство, продажба и слично. За следење на тренингот неопходно е познавање на Excel, креирање едноставни извештаи и графикони.

ОСНОВНИ ЦЕЛИ НА ТРЕНИНГОТ:
•  Донесување подобри деловни одлуки користејќи ги добиените податоци;
•  Совладување на алатките за креирање комплексна анализа;
•  Оптимизација на работењето користење прави информации;
•  Подобар увид во работењето.

ПРОГРАМА:

1. ВОВЕД;

2. ПОДГОТОВКА НА ПОДАТОЦИ; 

3. ПРИНЦИПИ НА КРЕИРАЊЕ DASHBOARD; 

4. ПРИНЦИПИ НА ПРИКАЖУВАЊЕ НА ПОДАТОЦИТЕ:
   - Табели и графикони – Trending;
   - Средна оска;
   - Средување податоци;
   - Мини –графикони;
   - Обликување – форматирање;
   - Highlighting подредување;
   - Top & Bottom рангирање;
   - Фреквенција на дистрибуција;
   - Цели наспроти варијабилни графикони;
   - Перформанси наспроти целното рангирање;
   - Bullet графикони;
   - Win/Loss/Draw условно обликување;
   - Динамички опсег на податоците;
   - Динамички ознаки;
   - Структура на текстот на формулите;
   - Симболи во формулите и графиконите;
   - Графикон во опсег без континуитет, вградување на графикони;
   - Динамичка листа за проверка на исправност на податоци;
   - In cell, Panel и Step графикони; 

5. ИНТЕРАКТИВНА КОНТРОЛА:
   - Форми на контролирање – вовед;
   - Check boxes, boxes листа и опција Buttons, group boxes;
   - Scroll Bar и Buttons;
   - Combo Box with Macro;
   - Динамички датум филтери – 4 начини;
   - Анимирани графикони;
   - Динамички опсег со опцијата OFFSET;
   - Динамички опсег со опцијата INDEX;
   - Динамички опсег за графикони;
   - Техники на пренос;
   - Scroll and Sort табела; 

6. АНАЛИЗА НА ПОДАТОЦИ;
   - Пивот графикони;
   - Slicers (само за Excel 2010)
   - GETPIVOTDATA функција;


На крајот на тренингот учесниците ќе бидат во можност да:
- креираат комплексни извештаи со помош на Excel;
- креираат интерактивни извештаи кои можат да се приспособат на крајните купувачи;
- креираат извештаи во склад со принципите и техниките за визуелизација на податоците;
- извршат избор на начинот на рпезентирање на податоците;
- креираат сложени и интерактивни извештаи со помош на кои можат да  обезбедат нов аспект кон деловните информации.
 
Предавач:
 - Александар Матиќ, дипломиран машински инженер, раководител и тренер на Центарот за едукација и управување со проекти при Стопанската комора на Србија во областа на бизнис интелигенција, управувањње со проекти и финансиска анализа. Активно вклучен во проекти финансирани од ЕУ, УСАИД и Светска банка како проект менаџер и експерт. Раководител на Проектот „Clusters’ Orientation towards Up-to-date technologies and models for common Development (CLOUD)“ финансиран од страна на ЕУ.

За сите учесници на семинарот ќе биде обезбедено: 
- работен материјал; 
- ручек и освежување;  
- сертификат за присуство на семинарот.

*НАПОМЕНА: ЗАРАДИ ПРАКТИЧНИОТ КАРАКТЕР НА ОБУКАТА,
ПОТРЕБНО Е СЕКОЈ УЧЕСНИК ДА ПОНЕСЕ СО СЕБЕ ЛАП-ТОП КОМПЈУТЕР.

Сите заинтересирани за учество на семинарот можат да се пријават најдоцна до 26 октомври 2017 година.


Агенда на настанот
Пријавен лист
Останати документи
Аплицирај електронски / on-line


Контакт: Михајло Донев
Тел: ++ 389 2 3244067
Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: mihajlo@mchamber.mk

Контакт: Елизабета Андриевска-Ефтимова
Тел: ++ 389 2 3244074
Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: beti@mchamber.mk










 

Премиум покровители

Покровители

Силвер покровители

Партнери

Државни институции

Меѓународни институции

© 2008 Стопанска комора на Македонија, задржани сите права