15.11.2018 (Семинар)
Еднодневна работилница на тема:Попис и усогласување на состојбите со осврт на срамнување на сметководствената со фактичката состојба на средствата и изворите и преглед на даночниот третман

15.11.2018 (Семинар)
МАГАЦИНСКО РАБОТЕЊЕ ВО РАБОТНИТЕ ОРГАНИЗАЦИИ

19.11.2018 (Семинар)
Еднодневен семинар: Договор за вработување, договор за вработување странци, разлики помеѓу договорите за вработување домашни лица и странци

21.11.2018 (Семинар)
УПРАВУВАЊЕ СО КОНФЛИКТИ

22.11.2018 (Семинар)
СИСТЕМАТИЗАЦИЈА НА РАБОТНИ МЕСТА, ОДГОВОРНОСТИ И ОВЛАСТУВАЊА, ВРЕДНУВАЊЕ НА РАБОТЕЊЕТО И УНАПРЕДУВАЊЕ НА РАБОТАТА

23.11.2018 (Семинар)
Еднодневен семинар на тема: МЕНАЏИРАЊЕ НА ИЗВОЗОТ - СТРАТЕГИЈА И ДЕФИНИРАЊЕ НА ИЗВОЗОТ ПРЕКУ ДОДАДЕНА ВРЕДНОСТ -

23.11.2018 (Семинар)
ПРОЦЕС И ЧЕКОРИ ВО ЕТИЧКОТО ХАКИРАЊЕ

27.11.2018 (Бизнис средби)
БИЗНИС СРЕДБИ И ФОРУМ СО КОМПАНИИ ОД АГРОСЕКТОРОТ ОД БУГАРИЈА

27.11.2018 (Бизнис средби)
Бизнис средби и форум со компании од агро секторот од Бугарија, во Струмица, Македонија, на 27 и 28 ноември 2018 година

27.11.2018 (Семинар)
МЕНИЦА И МЕНИЧНИ ДЕЈСТВИЈА СО ПОСЕБЕН ОСВРТ НА ПОСЛЕДНИТЕ ИЗМЕНИ НА ЗАКОНОТ ЗА НОТАРИЈАТ

28.11.2018 (Советување)
ОПЕРАТИВНА ЕФИКАСНОСТ ВО АДМИНИСТРАТИВНИТЕ ПРОЦЕСИ И ЧОВЕЧКИ РЕСУРСИ ВО ОРГАНИЗАЦИЈАТА, АПСТЕНТИЗАМ И НАМАЛУВАЊЕ НА ТРОШОЦИТЕ КАКО ПОСЛЕДИЦА ОД ОТСУСТВО ОД РАБОТА И УПРАВУВАЊЕ СО ПРОМЕНИ СОГЛАСНО ЗАКОНСКИТЕ ОДРЕДБИ И ЗАШТИТА ПРИ РАБОТА

29.11.2018 (Семинар)
Е-МЕНАЏМЕНТ НА ЧОВЕЧКИ РЕСУРСИ – СОВРЕМЕНИ МЕТОДИ ЗА ОБЕЗБЕДУВАЊЕ ЧОВЕЧКИ РЕСУРСИ

29.11.2018 (Конференција)
Меѓународната конференција за текстил за градежништво, медицина и здравствена заштита, машини за текстил и нови технологии и деловни средби, 29-30 ноември 2018 година, Ахен, Германија

30.11.2018 (Форум)
БИЗНИС ФОРУМ И БИЛАТЕРАЛНИ СРЕДБИ МЕЃУ МАКЕДОНСКИ И ГРЧКИ КОМПАНИИ- 30.11.2018 , АТИНА Р.ГРЦИЈА

30.11.2018 (Семинар)
ОДГОВОРНОСТ НА ОРГАНИ НА УПРАВУВАЊЕ НА ПРАВНО ЛИЦЕ ЗА НАДОМЕСТ НА ШТЕТА И ОБЈЕКТИВНА ОДГОВОРНОСТ НА РАБОТОДАВЕЦ ЗА НАДОМЕСТ НА ШТЕТА ОД ПОВРЕДА ПРИ РАБОТА

06.12.2018 (Конференција)
ГОДИШНА КОНФЕРЕНЦИЈА ЗА ФИНАНСИСКА СУПЕРВИЗИЈА ВО ЕУ 2018- 6.7.12.2018 БРИСЕЛ

Бизнис-настани

02.10.2018 - 07.10.2018


Советување Хотел „Пинета“ - Врсар, Истра ,  Хрватска

ТЕХНИКИ И МЕТОДИ НА ТИМСКА РАБОТА, ЛИДЕРСТВО ВО ТИМОТ И КРЕИРАЊЕ НА ИДЕИ - „BRAINSTORMING“


Интерактивна тренинг обука на тема:

ТЕХНИКИ И МЕТОДИ НА ТИМСКА РАБОТА,
ЛИДЕРСТВО ВО ТИМОТ И КРЕИРАЊЕ НА ИДЕИ - „BRAINSTORMING“

2 - 7.10 2018 година
Хотел „Пинета“ - Врсар, Истра https://www.maistra.com/hotel-pineta-vrsar


          Стопанската комора на Македонија, од 2 до 7 октомври 2018 година, Ве поканува да земете учество на интерактивната тренинг обуката на тема: „Техники и методи на тимска работа, лидерство во тимот и креирање на идеи – „brainstorming“, што ќе се одржи во хотелот „Пинета“ - Врсар, Истра https://www.maistra.com/hotel-pineta-vrsar.

          Оваа тренинг обука претставува учење, надградување на знаењето, реални примери и интерактивна комуникација со учесниците низ следниве тематски целини:
- Причини за појава на добар однос;
- Тимска работа (хоризонтална и вертикална во компанијата);
- Креативност и задоволство во работата, конкретни совети за реално подобрување во   работата;
- Врска помеѓу мерење на перформанси и конфликт менаџмент;
- Brainstorming tools = try to generate solutions induividually (Алатки за создавање на идеи = обидете се да ги генерирате решенијата индивидуално).

           Тимската работа и креирањето на идеи претставува континуиран  процес кој е во корелација  со целите во организацијата и во кои учествуваат менаџментот и вработените. Предностите на оваа квалитативна врска претставуваат: зголемена мотивација; подобра комуникација; координација и креативност и јасно дефинирани цели.

           Обуката е дизајнирана да Ви помогне да ги разберете термините и да ги примените принципите на квалитативната врска помеѓу „Team Management“ - методологијата и „Brainstorming – modelling front man 2018“.

Целта на обуката е да се разработат темите кои се однесуваат на:
  - Управување во тимот;
  - Причини за појава на добар однос;
  - Идентификација на потреба од тимска работа;
  - Креативно планирање (цели, перформанси, приоритетни стратегии);
  - Хиерархија во тимот (системски, стратешки, тактички, оперативни);
  - Комуникациски вештини;
  - Флексибилна стратегија за управување и лидерски стилови;
  - Вештина на усогласување (одржлив консензус на сите засегнати страни);
  - Класичен и модерен метод за управување;
  - Личен систем на вредности и кореспонденција со останатите.

СОДРЖИНА НА ОБУКАТА:

• Управување со позитивен став;
• Причини за појава на креативност;
• Идентификација на реални ситуации;
• Креативно планирање (цели, перформанси, приоритетни стратегии);
• Вертикални и хоризонтални комуникации во организацијата, комуникацијата со клиентите и останатите деловни партнери;
• Вештини за управување;
• „Brainstorming idea“;
• Комуникациски вештини (конфликтни ситуации);
• Флексибилна стратегија за управување во тим;
• Вештина на усогласување (одржлив консензус на сите засегнати страни);
• Oдговорности и овластувања, како структура;
• Компетентност, како основа за добра комуникација;
• Сегрегација на должности во тимот;
• Класичен и модерен метод за управување со конфликти;
• Интерактивни вежби;
• Реални примери;
• Заеднички заклучоци и ставови;
• Научна основа и опис на методот;
• Вештина за интегрирање во тим и резолуција на конфликти во рамките на     работењето;
• Методологија за подобрување на корпоративните односи;
• Деловната комуникација и интерперсоналните односи во организацијата.

ЗА КОГО Е НАМЕНЕТА ОБУКАТА?

          Интерактивната работилница/обука е наменетa за раководители на сите сектори во организациите и институциите (раководители на производство, раководители на финансии, раководители на човечки ресурси, раководители на правна служба, раководители на продажба, раководители на комерција, раководители на набавка, како и останатите вработени во истите сектори,  извршните асистенти и останатите вработени кои сакаат да ги усовршат своите вештини и знаења по дадената проблематика.

Предавач:

- Михаил Китановски, интернационален бизнис и менаџмент консултант во 23 земји, со 22-годишно искуство за повеќе од 600 клиенти и воедно управител на „Д2ЕМ КОНСАЛТИНГ“ ДООЕЛ - Скопје

АРАНЖМАН:
Сместување и превоз
- Цената за сместување во хотел во Сараево и во Врсар - Истра во двокреветна соба, по учесник, изнесува 26.040 денари.
- За сместување во еднокреветна соба се доплаќа 3.720 денари.
(Плаќањето е по добиена про-фактура од страна на туристичката агенција на Вашата електронска пошта.)

Котизација за обуката:
- Котизацијата за интерактивната тренинг обука изнесува 4.720 денари (4.000 + 18% ДДВ).
Секој трет и нареден учесник од иста организација добива 20% попуст на котизацијата.
- Превоз со високотуристички автобус на наведената релација Скопје – Сараево – Врсар - Скопје  (тргнување на 2 октомври 2018 година, во 6:00 часот и враќање  на 7 октомври 2018 година во вечерните часови.
- 1 ноќевање во хотел во Сараево, Босна и Херцеговина;
- 3 ноќевања со доручек во хотел во Врсар, Истра;
- користење на SPA и welness центарот, базен, интернет, фитнес клуб кој е на располагање на хотелот;
- посета на Пула;
- користење конференциска сала;
- кафе и освежување за време на паузата на обуката;
- посета на Загреб.
 
Во цената на аранжманот не е вклучено:
• патничко осигурување и индивидуални факултативни трошоци.

* Последен рок за пријавување: 31 август јули 2018 година.

       Пријавувањето за обуката после овој рок  ќе зависи од распложливите капацитети на хотелот „Пинета“ - Врсар, Истра https://www.maistra.com/hotel-pineta-vrsar

Минимален број за реализирање на оваа обуката е 15 учесници.
     
За сите учесници на семинарот ќе биде обезбедено:
- работен материјал;
- сертификат за присуство на обуката.


Агенда на настанот
Пријавен лист
Останати документи
Аплицирај електронски / on-line


Контакт: Елизабета Андриевска-Ефтимова
Тел: ++ 389 2 3244074
Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: beti@mchamber.mk

Контакт: Михајло Донев
Тел: ++ 389 2 3244067
Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: mihajlo@mchamber.mk










 

Премиум покровители

Покровители

Силвер покровители

Партнери

Државни институции

Меѓународни институции

© 2008 Стопанска комора на Македонија, задржани сите права