13.12.2017 (Форум)
“ПРЕКУ ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЈА НА СТОПАНСТВОТО ДО ПОГОЛЕМ ЕКОНОМСКИ РАСТ”- 13.12.2017 СКОПЈЕ

14.12.2017 (Семинар)
СПЕЦИЈАЛИСТИЧКИ ТРЕНИНГ ЗА НАПРЕДЕН EXCEL – POWER QUERY

14.12.2017 (Конференција)
XVIII Меѓународен симпозиум на тема: УЛОГАТА НА СМЕТКОВОДСТВОТО И РЕВИЗИЈАТА ВО УНАПРЕДУВАЊЕ НА НАЦИОНАЛНАТА ЕКОНОМИЈА

18.12.2017 (Семинар)
ПРОФЕСИОНАЛЕН РИЗИК И ПРИНЦИПИ НА БЕЗБЕДНОСТ И ЗДРАВЈЕ ПРИ РАБОТА КАЈ РАБОТНИЦИ ИЗЛОЖЕНИ НА АЗБЕСТ

19.12.2017 (Семинар)
НАЧИНОТ ЗА ВРШЕЊЕ ПОПИС НА СРЕДСТВАТА И ОБВРСКИТЕ И УСОГЛАСУВАЊЕ НА СМЕТКОВОДСТВЕНАТА СО ФАКТИЧКАТА СОСТОЈБА УТВРДЕНА СО ПОПИСОТ

20.12.2017 (Семинар)
РАЗРАБОТКА НА ДОГОВОРИТЕ НА АВТОНОМНАТА ТРГОВСКА ПРАКСА СО ОСВРТ НА ПРОБЛЕМИТЕ КОИ СЕ ЈАВУВААТ ВО СИТЕ ФАЗИ ОД НИВНОТО ПОСТОЕЊЕ

21.12.2017 (Семинар)
Откажување на договорот за вработување со отказ од страна на работникот и од страна на работодавачот - дозволеност и забрана на отказ

25.01.2018 (Советување)
Советување на тема:ЈАВНИ НАБАВКИ, ПРЕДЛОЗИ, НОВИНИ И ИДНИ ИЗМЕНИ (e-жалба, е-архива, е-маркет и е-каталози)

31.01.2018 (Бизнис средби)
БИЗНИС-СРЕДБИ „ЕУ-СРБИЈА 2018"

01.02.2018 (Тренинг обука)
ИНТЕРНИ ПРОВЕРУВАЧИ (АУДИТОРИ) НА ИНТЕГРИРАНИ МЕНАЏМЕНТ СИСТЕМИ ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, OHSAS 18000:2007

06.03.2018 (Бизнис средби)
Меѓународни деловни средби на Саемот „EcoBuild“ - Лондон, Велика Британија

Бизнис-настани

28.11.2017 - 29.11.2017


Семинар Стопанска комора на Македонија,  Македонија

ДЕЛОВНИ АСИСТЕНТИ (АРХИВСКО И КАНЦЕЛАРИСКО РАБОТЕЊЕ) И УНАПРЕДУВАЊЕ НА ВНАТРЕШНИОТ ПРОТОК НА ДОКУМЕНТИ


Дводневна обука за:

ДЕЛОВНИ АСИСТЕНТИ (АРХИВСКО И КАНЦЕЛАРИСКО РАБОТЕЊЕ) И УНАПРЕДУВАЊЕ НА ВНАТРЕШНИОТ ПРОТОК НА ДОКУМЕНТИ

28 - 29.11.2017 година (вторник-среда)
9:30 – 15:30 часот
Стопанска комора на Македонија, сала 4 на 5-ти кат


        Со Законот за архивски материјал, се доуредуваат определени прашања кои се однесуваат на канцелариското работење, движењето на документите во институцијата, архивското работење, скенирање на документите директно во деловодникот, како и распределувањето на документите по вработени во институциите.

Целта на обуката е да се разработат темите кои се однесуваат на:

•  Деловен асистент - Одговорности и овластувања и клучни функции;
•  Комуникациски вештини на деловниот асистент;
•  Управување (чување и складирање) на документацијата во својата канцеларија и во канцеларијата на врвното раководство;
•  Креирање дописи за потребите на компанијата пред проверката од врвното  раководство.

        Протокот на документи претставува една од клучните теми на овој семинар, во функција на реализација на вертикална и хоризонтална комуникација (интерно во компанијата), како и во рамките на реализацијата на главните процеси за реализација на производот/услугата, начинот на креирање на интерактивни планови за распределување и нивелација на ресурси, како и потребните вештини и техники во деловната администрација.
        Усогласеноста помеѓу рачното водење на деловодникот и е-деловодник, како и водење на останатата пропратна документација по однос на канцелариското и архивско работење е согласно Упатството за начинот на одбележување на документите со рокови на нивно чување, водењето на попис на документи, начинот на нивно водење и во кои случаи се применува водењето на интерна доставна книга и сите останати помошни книги.

Програма на обуката:

1. Улогата на деловниот асистент во канцелариското и архивското работење:
- Одговорности и овластувања на деловниот асистент;
- Процес на управување, заштита, чување, користење и обработка на документи и записи;
- Заштита на работна документација како приоритетна задача, преку поголема контрола и врз канцелариското  работење;
- Управување на архивскиот и документарен материјал на јавен архивски и документарен материјал и приватен  архивски документарен материјал;
- Комуникациски вештини на деловниот асистент;
- Обезбедување на конзистентност, веродостојност, целовитост и употребливост како основни карактеристики на документот/записот;
- Конвенционален и неконвенционален архивски и документарен материјал;
- Управување на документи кои се од клучна важност за врвното раководство;
- Процес на пренесување на архивскиот материјал од физички и аналогни облици во електронски облик.

2. Напредна структура во канцелариското и архивското работење:
- Прегледување и распоредување на документ/запис;
- Заведување на документот/записот;
- Доставување на документот/записот во работа;
- Административно-техничко обработување на документот/записот, испраќање на документот/записот;
- Разведување и класифицирање на документот/записот;
- Одлагање на решениот документ/запис во писарницата;
- Евидентирање (попис и опис) на архивскиот материјал;
- Категоризација на архивскиот материјал;
- Попишување на документарниот материјал - изминат рокот за чување;
- Заштита, обезбедување и користење на архивскиот и документираниот
материјал во соодветен простор и стандардна опрема.

3. Проток на документи во компанијата (вертикален и хоризонтален):
- Сортирање во документи и записи (регистри на документацијата);
- Управување (чување и складирање) на документацијата во својата канцаларија и во канцеларијата на генералниот директор;
- Квалитативно управување на домашните дописи и странските дописи за потребите на компанијата;
- Чување на документи/записи во изворен облик во кој се креирани, испратени, примени и архивирани, облик со кој изворната содржина не се менува;
- Имплементација на процедура за контрола на документи и контрола на записи;
- Креирање на план за реконструкција и обнова на податоците во случај на хаварија;
- Правилник за кадровски, технички и просторни услови за работа;
- Упатството за начинот на одбележување на документите со подолги рокови на користење.

4. Проток на приватен архивски и документарен материјал:
- Процес на управување на приватен документиран материјал во посед на приватни правни и физички лица;
- Обврски на имателите на приватен архивски и документарен материјал;
- Вршење и определување на начинот на приемот, прегледувањето и распоредувањето на материјалот;
- Промет со приватен архивски материјал;
- Истражување, размена и изнесување на архивски материјал;
- Процес на реализација на документиран центар, прием и времено чување на приватен архивски и документарен материјал.

Целна група

        Обуката е наменета за извршните асистенти и раководители кои имаат директно учество во процесот на планирање на ресурси (човечки, технички и останати); за директорите/раководителите на секторите за нормативно-правни работи во компаниите, вработените во компаниите задолжени за архивско и канцелариско работење, како и за сите заинтересирани субјекти чиј предмет на работење е поврзан со темите на обуката, како и за сите оние кои во своите компании и институции сакаат да ги подобрат и да ги унапредат техниките на  канцелариското и архивското работење, да се информираат со последните актуелности и новини во Законот архивски материјал, како и да започнат со водење електронска архива (водење на е-деловодник).

Предавачи:

- м-р Валентина Тодоровска, управител на друштвото „Акаунтинг Солушнс Валентина” ДООЕЛ - Скопје, со 25 години работно искуство во областа на архивското и канцелариското работење и специјалност во областа на финансиски менаџмент и

- Михаил Китановски, интернационален бизнис и менаџмент консултант во 20 земји, со 22-годишно искуство за повеќе од 600 клиенти и воедно управител на „Д2ЕМ КОНСАЛТИНГ“ ДООЕЛ – Скопје.

За сите учесници на обуката ќе биде обезбедено:
- работен материјал;
- ручек и освежување и
- сертификат за присуство на семинарот.

Краен рок за пријавување:  22.11.2017 година.


Агенда на настанот
Пријавен лист
Останати документи
Аплицирај електронски / on-line


Контакт: Анита Митревска
Тел: ++ 389 2 3244057
Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: anita@mchamber.mk

Контакт: Михајло Донев
Тел: ++ 389 2 3244067
Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: mihajlo@mchamber.mk










 

Премиум покровители

Покровители

Силвер покровители

Партнери

Државни институции

Меѓународни институции

© 2008 Стопанска комора на Македонија, задржани сите права