20.11.2017 (Семинар)
УСПЕШНО СПРАВУВАЊЕ СО ЖАЛБИ И РЕКЛАМАЦИИ НА КЛИЕНТИ

21.11.2017 (Семинар)
ЕМПАТИЧНА ПРОДАЖБА - Нова перспектива на продажбата

21.11.2017 (Инфо сесија)
ИНФО СЕСИЈА ЗА ЈАВНИОТ ПОВИК ЗА ФИНАНСИРАЊЕ НА ПРОЕКТИ ОД ФОНДОТ ЗА ИНОВАЦИИ И ТЕХНОЛОШКИ РАЗВОЈ-ШТИП

23.11.2017 (Саем)
"24. Интернационален саем во Тирана"- 23-26.11.2017 Тирана, Р. Албанија

28.11.2017 (Бизнис средби)
„INTERNATIONAL MACHINERY AND PLANT ENGINEERING FORUM 2017“

28.11.2017 (Семинар)
ДЕЛОВНИ АСИСТЕНТИ (АРХИВСКО И КАНЦЕЛАРИСКО РАБОТЕЊЕ) И УНАПРЕДУВАЊЕ НА ВНАТРЕШНИОТ ПРОТОК НА ДОКУМЕНТИ

30.11.2017 (Семинар)
ДОГОВОРОТ ЗА ГРАДЕЊЕ И НАЈБИТНИТЕ НОРМАТИВНИ И ПРАКТИЧНИ ПРАШАЊА И ПРОБЛЕМИ ПОВРЗАНИ СО ГРАДБАТА - ПРЕДМЕТ НА ТРГОВСКИТЕ СПОРОВИ

30.11.2017 (Бизнис средби)
БИЗНИС ФОРУМ И ДЕЛОВНИ СРЕДБИ МЕЃУ СТРАНСКИТЕ ИНВЕСТИТОРИ И ДОМАШНИТЕ КОМПАНИИ КОИ ИМААТ ПОТЕНЦИЈАЛ ДА СТАНАТ НИВНИ ДОБАВУВАЧИ

03.12.2017 (Советување)
СОВЕТУВАЊЕ СОГЛАСНО ПРОГРАМАТА НА ИСОС

05.12.2017 (Семинар)
ИТ-КАТАСТРОФИ (DRP) И ФОРЕНЗИЧКА ИСТРАГА

12.12.2017 (Тренинг обука)
ИНТЕРНИ ПРОВЕРУВАЧИ (АУДИТОРИ) НА ИНТЕГРИРАНИ МЕНАЏМЕНТ СИСТЕМИ ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, OHSAS 18000:2007

14.12.2017 (Семинар)
СПЕЦИЈАЛИСТИЧКИ ТРЕНИНГ ЗА НАПРЕДЕН EXCEL – POWER QUERY

06.03.2018 (Бизнис средби)
Меѓународни деловни средби на Саемот „EcoBuild“ - Лондон, Велика Британија

Прашалник

Прашалник за членките и корисниците на услугите на Комората

Стопанската комора на Македонија се обврзува во целост да ја спроведува  Политиката за квалитет, која е составен дел на целокупната работна политика на институцијата и е заснована  на воспоставување, примена и одржување на пазарно ориентираниот работен систем и на принципите на унапредување со квалитетот, со цел потполно задоволување на барањата од стандардот  ISO  9001:2008, потребите и очекувањата на членките и корисниците и со став за континуирано подобрување  на системот за управување со квалитетот и зголемување на ефективноста и ефикасноста на комплетното работење на институцијата.

Основните принципи  на Политиката за квалитет, кон кои Комората сега и во иднина се обврзува, меѓу другото, се засновуваат  на:

• Уважување  на нашите членки и корисници, домашни и странски институции,  разбирање и балансирање на нивните потреби и очекувања со потребите и очекувањата на нашите добавувачи, вработени и општеството, со настојување целосно да се задоволат сите страни;
• Засновање на нашите одлуки на логични и интуитивни анализи од прибраните податоци, кога е можно од прецизни мерења на карактеристиките на услугите, процесите и системот за управување со квалитет, со што гарантираме за доставување  на   квалитетна услуга   до  ценетата членка и корисник, зголемување на  нивната доверба кон нас и  подобрување на   имиџот на институцијата;

За таа цел, креиран е Прашалник за задоволство на членките и корисниците, доставен  во прилог, со кој би сакале и Вие да дадете свој придонес  во заедничкото работење, во смисол на доставување  Ваши конкретни забелешки и сугестии за подобрување, со кои дадената услуга од наша страна, ќе биде уште поефикасна и поквалитетна.



Контакт адреса :
Стопанската комора на Македонија
ул. Димитрие Чуповски, 13
1000 Скопје
Контакт: Емилија Тодоровска
Тел: ++ 389 2 3244047 Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: emilija@mchamber.mk









 

Премиум покровители

Покровители

Силвер покровители

Партнери

Државни институции

Меѓународни институции

© 2008 Стопанска комора на Македонија, задржани сите права