19.04.2018 (Конференција)
ЗАЈАКНУВАЊЕ НА СОРАБОТКАТА ПОМЕЃУ БИЗНИС ПАРТНЕРИТЕ ПРЕКУ УНАПРЕДУВАЊЕ НА АРБИТРАЖНОТО РЕШАВАЊЕ НА СПОРОВИТЕ - АРБИТРАЖАТА ДЕНЕС: ИНИЦИЈАТИВИ И МОЖНОСТИ-

20.04.2018 (Семинар)
Подобрување на репутацијата и имиџот на компанијата преку брзо и ефикасно решавање на жалби, поплаки и неусогласен производ, системски решенија, вештини и решавање на конфликтни ситуации интерно во компанијата и према купувачите

20.04.2018 (Конференција)
Конференција на тема: „Зголемување на конкурентноста на домашните мали и средни претпријатија со цел подобрување на нивната соработка со странските инвеститори“ - Можности и предизвици-

23.04.2018 (Работилница)
ВОВЕД ВО РЕЛАЦИОНИ БАЗИ НА ПОДАТОЦИ

23.04.2018 (Семинар)
ОРГАНИЗАЦИЈА И НАДЗОР НА ДОКУМЕНТИРАН СИСТЕМ НА ИНФОРМАЦИИ ВО КОМПАНИЈАТА И ПРИМЕНА НА ЗАКОНОТ ЗА АРХИВСКО РАБОТЕЊЕ

24.04.2018 (Семинар)
МЕНАЏИРАЊЕ НА ВРЕМЕТО ВО ОРГАНИЗАЦИИТЕ (TIME MANAGEMENT)

24.04.2018 (Советување)
Вработување согласно одредбите на Законот за работните односи, разлики помеѓу вработувањето на кандидатите според Законот за работните односи и Законот за вработените во јавниот сектор и Законот за административните службеници

26.04.2018 (Семинар)
Еднодневен семинар: Измени во подзаконската регулатива во областа на противпожарната заштита

26.04.2018 (Инфо сесија)
Инфо сесија на тема: Развојни насоки на програмите за советодавни услуги во земјоделието за подобрување на локалната економија

27.04.2018 (Семинар)
ЕФИКАСНИ МАРКЕТИНГ КОМУНИКАЦИИ СО ФОКУС НА ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ И СОЦИЈАЛНИ МРЕЖИ

30.04.2018 (Семинар)
ПРАВНА ПРИРОДА НА ДОГОВОРИТЕ ЗА ПРЕВОЗ И ШПЕДИЦИЈА, ПРАВА И ОБВРСКИ НИЗ ПРИЗМАТА НА СУДСКАТА ПРАКСА И ВИДОВИ ДОКАЗИ

30.04.2018 (Семинар)
Еднодневен семинар на тема:БАРАЊА НА СИСТЕМОТ ЗА УПРАВУВАЊЕ СО ЕНЕРГИЈА, СПОРЕД БАРАЊАТА НА МЕЃУНАРОДНИОТ СТАНДАРД ISO 50001:2011 ENERGY MANAGEMENT SYSTEM (ENMS)

08.05.2018 (Бизнис средби)
Конференција и меѓународни деловни средби „FUTURE OF BUILDING“ 8-9 мај 2018 година, Виена, Австрија

29.05.2018 (Семинар)
УНАПРЕДУВАЊЕ НА ПРАВOТО ЗА БЕЗБЕДНА И ЗДРАВА РАБОТНА СРЕДИНА (Законска регулатива на БЗР во Р.Македонија)

30.05.2018 (Форум)
Бизнис форум: Франција – Балкан 2018-30.05-01.06.2018, Белград

Бизнис-настани

24.04.2018 - 29.04.2018


Советување Истанбул,  Турција

Вработување согласно одредбите на Законот за работните односи, разлики помеѓу вработувањето на кандидатите според Законот за работните односи и Законот за вработените во јавниот сектор и Законот за административните службеници


Советување на тема:

Вработување согласно одредбите на Законот за работните односи, разлики помеѓу вработувањето на кандидатите според Законот за работните односи и  Законот за вработените во јавниот сектор и Законот за административните службеници, можности за распоредување на вработените во јавниот сектор и на административните службеници, проблеми за распоредување на работниците согласно Законот за работните односи - непредвиденост на поимот рапоредување на работник, поим на повреда на работниот ред и дисциплина според Законот за работните односи и предвидени мерки за ваква повреда, дисциплинска неуредност и дисциплински престап како повреди предвидени во Законот за административните службеници, одговорност на вработените во јавниот сектор за извршувањето на работните задачи

24 - 29 април 2018 година
Истанбул, Република Турција

 

          Стопанската комора на Македонија од 24 до 29 април 2018 година, Ве поканува да земете учество на советувањето во Истанбул, Република Турција, на тема: „Вработување согласно одредбите на Законот за работните односи, разлики помеѓу  вработувањето на кандидатите според Законот за работните односи и  Законот за вработените во јавниот сектор и Законот за административните службеници, можности за распоредување на вработените во јавниот сектор и на административните службеници, проблеми за распоредување на работниците согласно Законот за работните односи - непредвиденост на поимот рапоредување на работник, поим на повреда на работниот ред и дисциплина според Законот за работните односи и предвидени мерки за ваква повреда, дисциплинска неуредност и дисциплински престап како повреди предвидени во Законот за административните службеници, одговорност на вработените во јавниот сектор за извршувањето на работните задачи“.

          Целта на советувањето е на учесниците да им се направи јасна дистинкција помеѓу различните законски регулативни кои го регулираат работниот однос во секоја од фазите кои еден работен циклус ги опфаќа: вработување, прераспределба, дисциплински мерки и санкции. Пред учесниците ќе образложени законските решенија во однос на одредени правни институти од областа на работните односи, а  дополнително ќе имаат можност да бидат советувани од страна на експерт и за сите тековни проблеми и дилеми што се јавуваат при примена на законодавството од областа на работните односи во тековното работење.

ЗА КОГО Е НАМЕНЕТО СОВЕТУВАЊЕТО?

Советувањето е наменето за сите вработени во правните служби, адвокатите и останати законски застапници, менаџери во компаниите, вработени во секторите за управување со човечки ресурси, како и за сите останати кои сакаат да го надградат своето знаење или истото да го потврдат во делот на работните односи.

ПРОГРАМА:

Прв ден:

- Вработување согласно одредбите на Законот за работните односи;
- Вработување согласно одредбите на Законот за вработените во јавниот сектор;
- Вработување согласно одредбите на Законот за административните службеници;
- Разлики помеѓу  вработувањето на кандидатите според Законот за работните односи и Законот за вработените во јавниот сектор и Законот за административните службеници;
- Распоредување на вработените во јавниот сектор согласно Законот за вработрните во јавниот сектор;
- Распоредување на административни службеници согласно Законот за административни службеници.

Втор ден:

- Проблеми за распоредување на работниците согласно Законот за работните односи - непредвиденост на поимот рапоредување на работник;
- Поим на повреда на работниот ред и дисциплина според Законот за работните односи и предвидени мерки за ваква повреда;
- Дисциплинска неуредност и дисциплински престап како повреди предвидени во Законот за административните службеници; 
- Одговорност на вработените во јавниот сектор за извршувањето на работните задачи).

          На советувањето ќе се третираат и прашања кои не се опфатени во агендата, а се од интерес на учесниците и се поврзани со Законот за работни односи.

Предавачи:
- Бојана Велковска
, судија во Основен суд Скопје II – Скопје, Одделение за работни спорови.

- Хилда Мешкова, судија во Основен суд Скопје II – Скопје, Одделение за работни спорови.


АРАНЖМАН:

Сместување и превоз
 
- Цената за сместување во хотел со 4* на база три полупансиони во двокреветна соба, со вклучени разгледи со водич во Истанбул по учесник изнесува 18.290,00 денари; 
- за сместување во еднокреветна соба се доплаќа 3.710, 00 денари.
(Плаќањето за сместувањето и разгледот на Истанбул е по добиена про-фактура од страна на ТА „Македонија Сообраќај“ АД - Скопје на Вашата електронска пошта).
- Цената за превоз со високотуристички автобус на наведената релација Скопје-Истанбул-Скопје (тргнување на 24 април 2018 година, во 16:30 часот и враќање  на 29 април 2018 година во утринските часови) изнесува 4.900,00 денари.
(Плаќањето за превозот е по добиена про-фактура од страна на Стопанската комора на Македонија на Вашата електронска пошта).

Котизација за советувањето

• Котизацијата за дводневното советување изнесува 4.130,00 денари (3.500,00 + 18% ДДВ). 
Секој трет и нареден учесник од иста организација добива 10% попуст на котизацијата.
 
Во цената на аранжманот не е вклучено:
• патничко осигурување, влезници во културноисториските споменици и индивидуални факултативни трошоци.

*   Поради ограничен број на места, крајниот рок за пријавување е до 30 март 2018 година.
* Резервацијата се смета за потврдена со извршената уплата.

Пријавувањето за советувањето после овој рок  ќе зависи од распложливите капацитети на хотелот.

Сигурна реализација е со пријавени 15 учесници.
     
 За сите учесници на семинарот ќе биде обезбедено:
-  работен материјал;
-  сертификат за присуство на семинарот.


Агенда на настанот
Пријавен лист
Останати документи
Аплицирај електронски / on-line


Контакт: Михајло Донев
Тел: ++ 389 2 3244067
Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: mihajlo@mchamber.mk

Контакт: Елизабета Андриевска-Ефтимова
Тел: ++ 389 2 3244074
Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: beti@mchamber.mk










 

Премиум покровители

Покровители

Силвер покровители

Партнери

Државни институции

Меѓународни институции

© 2008 Стопанска комора на Македонија, задржани сите права