Семинар 16.09.2019 ОДНОСИ СО ЈАВНОСТ ПРЕКУ ДИГИТАЛНИ МЕДИУМИ – КРЕИРАЊЕ ВЕСТИ СО БРЗИНА И АКТУЕЛНОСТ

Стопанска комора на Македонија


   

Еднодневен семинар:

ОДНОСИ СО ЈАВНОСТ ПРЕКУ ДИГИТАЛНИ МЕДИУМИ – КРЕИРАЊЕ ВЕСТИ СО БРЗИНА И АКТУЕЛНОСТ

16.9.2019 година (понеделник)
10:00 – 15:00 часот
Стопанска комора на Македонија, сала 3 на 3-ти кат

Овој семинар е наменет за претставници од бизнис заедницата, владиниот и невладиниот сектор, маркетинг професионалци, претприемачи и проект менаџери кои се вклучени во процесите на корпоративни и маркетинг комуникации, односи со јавност и управување со социјални мрежи. На еднодневниот семинар учесниците ќе добијат подлабоко и темелно разбирање за важноста, вредноста и функционалноста на современиот односи со јавност во интеграција со социјалните мрежи, алатките на односите со јавност, механизмите и медиумите, како и моделите за успешни комуникации со таргетираната публика. Учесниците ќе спознаат функционални модели за дигиталниот ПР, креирање содржина и атрактивен наслов, визуализација на приказните, брифирање и пристапување кон новинари, развој на стратегија и временско усогласување на медиа планот со социјалните мрежи. Воедно, учесниците ќе добијат темплејти за маркетинг планирање, медиа планирање и пристап до сознанија за оптимално комбинирање на традиционални и дигитални медиуми, сето тоа преку применливи групни и индивидуални вежби.
 
Прашања кои ќе бидат одговорени за време на семинарот:

- Насловот како скратен текст: Како до совршен ПР наслов?
- Кога креираме вест преку соопштение до медиуми, а кога преку интервју?
- Како перцепира вести современата публика од аспект на време, атрактивност, разбирање?
- Кои се алатки на современите односи со јавност?
- Како се креира вест од информација?
- Како градиме однос со медиумите и новинарите?
- Медиуми: традиционални и дигитални. Како да ги комбинираме?
- Како се креира содржината?
- Како се расажуваат визуелни приказни?
- Како да комуницираме денес со намалено внимание од публиката?
- Како да таргетираме различни генерации на купувачи?
- Кризен ПР.

ПРОГРАМА:

- Разбирање на современата публика и намаленото внимание;
- Рекламирање, односи со јавност, лична продажба, директен маркетинг и промоција;
- Медиуми: традиционални и дигитални;
- Социјални мрежи и визуелни комуникации;
- Релации со медиуми;
- Креирање содржина;
- Креирање вест од информација;
- Кризен ПР;
- Вежба.

Придобивките на компаниите и организациите кои применуваат современи маркетинг комуникации:

- Подобрување на имиџот на компанијата;
- Одлични комуникации со таргетираната јавност;
- Приближување и преференција кај медиумите;
- Зацврстување на позициите на пазарот;
- Минимизирање на трошоците за маркетинг и односи со јавност;
- Подобрување на комуникациите со медиумите;
- Контрола врз вестите за компанијата;
- Управување со кризен ПР.


Предавач:

-д-р Љупка Наумовска, експерт, професор и претприемач. Нејзиниот експертски и бизнис фокус е ориентиран кон маркетинг комуникациите, попрецизно кон односи со јавноста, бренд менаџмент, интегрирани маркетинг комуникации и интерен маркетинг. Таа е основач и директор на „Ханибиз“ – агенција за маркетинг и ПР комуникации каде активно води проекти и кампањи за домашни и странски организации од повеќе индустриски области: технологија, храна, медицина, трговски центри, едукација, мода и автомобилизам. Истовремено е консултант на ЕУ-проекти во делот на комуникации, бренд менаџмент и односи со јавност.
На академско ниво, Наумовска е доктор на науки во областа на маркетинг комуникациите и доцент по група предмети од областа на комуникации на Универзитетот за туризам и менаџмент во Скопје.
Во невладиниот сектор е присутна преку постојан активизам во организации за подобрување на родовиот баланс, како и развој на стартап и микростопанството. Паралелно е активна во бројни проекти од општествено-одговорна природа насочени кон категоријата загрозени деца од социјален и здравствен аспект. Најголема професионална амбиција и` е интеграцијата на социјалната одоворност со маркетинг комуникациите, додека на академско ниво е насочена кон мултидисциплинарни истражувања кои обединуваат маркетинг кон деца и дигитални медиуми.

За сите учесници на семинарот ќе биде обезбедено:
- работен материјал;
- ручeк и освежување;
- сертификат за присуство на семинарот.

Рок за пријавување: 12.9.2019 година.

Агенда на настанот Пријавен лист

Контакт лица:

Анита Митревска
++ 389 2 3244057

Михајло Донев
++ 389 2 3244067

Стопанска комора на Македонија,
ул. „Димитрие Чуповски“ бр. 13,
1000 Скопје
Контакт центар: (02) 15015

КАЛЕНДАР НА НАСТАНИ

Семинар, 03.06.2020
КАКО ДА РАЗВИЕТЕ CONTENT МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЈА ЗА ВРЕМЕ И ПО КОВИД-19?
Бизнис средби, 09.06.2020
Он-лине Б2Б средби на тема: „Жените и мажите во градежниот сектор во Дунавскиот регион и пошироко: Соочување со новите предизвици“
Семинар, 11.06.2020
УПРАВУВАЊЕ СО СТРЕСОТ
Семинар, 17.06.2020
ДИЗАЈН НА ЕФИКАСНА ОРГАНИЗАЦИСКА ЛОГИСТИКА
Работилница, 18.06.2020
ИНТЕРНИ МЕРКИ ЗА СПРАВУВАЊЕ СО ЕФЕКТИТЕ ОД ОГРАНИЧУВАЊЕТО ИЛИ ПРЕКИНОТ НА РАБОТНИОТ ПРОЦЕС
Работилница, 24.06.2020
ОНЛАЈН АЛАТКА ЗА ЕФИКАСЕН РАЗВОЈ НА ЧОВЕЧКИОТ КАПИТАЛ НА КОМПАНИИТЕ
Семинар, 26.06.2020
ОТСУСТВО ОД РАБОТА СО НАДОМЕСТОК НА ПЛАТА
Семинар, 29.06.2020
ПРАКТИЧНА ПРИМЕНА НА ЕКСЕЛ (ФОРМУЛИ, ФУНКЦИИ, ПИВОТ ТАБЕЛИ И КОНТРОЛНИ ТАБЛИ) СО ПРИМЕРИ ВО МАГАЦИНСКОТО РАБОТЕЊЕ
Конференција, 16.09.2020
КОНФЕРЕНЦИЈА И МЕЃУНАРОДНИ ДЕЛОВНИ СРЕДБИ - ЕЕН, 16-18 септември 2020 година, во Сараево, Босна и Херцеговина